pondělí 18. února 2013

Já mám vlastně blog....Som zabudol

Tak jsem se trošku zastyděl. Zjistil jsem, že mám vlastně blog, ikdyž už jsem o tom prakticky nevěděl. No...tak sem zas nějakej ten průjem musim vyplodit, aby se neřeklo. Koukám...poslední příspěvek ze srpna, sakra, to jsem to teda flákal..... Jo a abych nezapomněl - Tímto děkuji sexy polo-pražandě za připomenutí, že mám blog! Mimochodem, blog existuje už přes rok a za tu dobu má neuvěřitelných 5 příspěvků!!! Není to nějakej druh rekordu nebo tak něco? Ne? Hm...tak asi ne no, to jste mě zas naštvali hned na začátku...

Co máme novýho? Já jakožto zastánce stereotypů (možná z velký části nedobrovolně) si na změny moc nepotrpim, takže nic extra, ale děkuju za optání. Den ode dne si připadám starší, kor v kombinaci s vousama, který už jsem delší dobu nesundal. Možná, bych s tim mohl něco udělat, ikdyž to zrovna nepovažuju za nějak důležitou věc. Šedivej starej dědek (tak si teď řikám) zjistil zásadnější závady ve svých obvodech. Při pohledu na můj podvozek přichází utrpení (teď nemyslim rozkrok vy dirty mind prasata, tam všechno funguje, sice více méně zbytečně, ale funguje). Mé ctěné, dlouhé nožky už nadále neplánují fungovat a tolerovat mojí lenost a chtějí taky nějakou tu srandu jenom pro sebe. Pan doktor mi oznámil jasnej předpis a já ho budu vehementně dodržovat - každý den vydatná procházka (a když myslim vydatná, tak tu mluvíme minimálně o 5 - 10 km denně, teda snad to budu stíhat). Ikdyž některý věci často a rád odkládám, tak tohle zvládnu a lenost půjde stranou. Když si totiž vzpomenu na tu hnusnou bolest, tak lenost uteče hodně daleko. A až přijde teplejší počasí, tak konečně zas nazuju brusle (pokud je do tý doby seženu) a hned to bude lepší, pokud mi teda do tý doby neupadnou nohy. Každopádně procházky s mým jablečným miláčkem mě vážně bavěj, protože konečně mám kvalitní zařízení na zachycení toho, co vidím. A já jsem na to zachycování hodně úchylnej. Ale řekněte, nejsou to pěkný momentky? :)


Další poznatek, který mi leží v mysli od minulého týdne, kdy jsem zavítal do mého klubového nepřítele jménem Sasazu. Já ten klub prostě nemám rád! Snobárna z toho srší a při pohledu na bar máte chuť udělat to, co už plno návštěvníků dělá - jít se napít z vodovodu na záchod. Já jsem jakožto Pražák zvyklej na cenový extrémy, ale za 0,3L piva chtít 70 Kč? Ještě kdyby to navíc bylo pivo, ale je to posranej Heineken? Jako WTF? Snobové, stejně kurvy vědi, že to člověk koupí...ale nebudu kritizovat, šel jsem tam s tim, že už o tom všem vim, takže mě to nepřekvapuje, navíc jsme měli patřičný warm up, takže v náladě už jsme byli dostatečně. Ale o chlastu teď nebudeme mluvit. Spíš jde o to, co ten klub navštěvuje. Kromě vyvoněných frajírků s čírem a buz buz vzhledem tu je samozřejmě taky dámský protiklad. Tzv. barbie, co si o sobě myslí, že je modelka a všichni se z ní poserou, což se ve skutečnosti moc neděje. O to víc vás zarazí, když se s nějakou dáte do řeči a po chvíli řekne: "Hele, koupil bys mi pití? Tady je to drahý, tak bych ti byla vděčná, já ti ho za to pak vykouřim nebo klidně i něco přidáme, na záchodech by to šlo". Já jsem asi staromódní nebo asi žiju ve špatný době, ale je tahle veřejná prostituce normální? Takhle to teď fakt chodí? Za pití máte šuk? Já teda nevim, mně to moc v pořádku nepřijde. Nejhorší je, že takovej vzorek potkáte na každym rohu a už vás občas popadne zoufalství z toho, jestli vůbec ještě hrozí, že někde čeká nějaká normální holka, co neroztahuje nohy po prvním koupenym pití. Jo a abych přešel spekulacím, pití jsem jí nekoupil (jsem zlej, já vim), frajerky to zkoušely na víc lidech, kamarád říkal, že dostal úplně stejnou nabídku a poslal jí rovnou do prdele. Když jsem ale pak šel na záchod, tak to vypadalo, že se někomu zadařilo dle zvuků. No nic...nebudeme tu řešit nějaký štětiny....Snad jsou ještě někde nějaký normální slečny (kdyby to nějaká četla, tak pořád platí můj starej článek Hledá se žena!!!
Tak to by bylo asi všechno, slibuju, že další blog bude dřív (ne, že by to někoho zajímalo). Témata ale jsou a já mám zas poslední dobou nějakou psavou, tak to musí ven. Zatim přeju pěknej start novýho tejdne. Do konce mě tu máte zpátky.

A na závěr píseň. Vyšlo nový album Hadouken!, který sice nějak moc odbočuje do dubstepu, ale líbí se mi. Asi spíchnu na Nejhudbu recenzi, jestli se překonám. Zatím dám Parazita a budu doufat, že se pánové a dáma brzo vrátí do Česka, protože energii, jakou měla jejich show loni v červnu, to jsem snad ještě nezažil. :)

2 komentáře:

  1. No konečně. :D Koukej psát víc. A nejen kvůli svejm sexy polopražačkám.

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem prostě nejlepší, kde bys beze mě byl. :-**

    OdpovědětVymazat