pátek 22. února 2013

Co dělám jinak od dob Jablíčka 5

Překvapil jsem sám sebe, že jsem skutečně splnil to, že píšu už druhej blog za tento týden. Sice jsem chtěl psát něco úplně jiného, ale to si nechám na příště. Teď se pojďme podívat na to, co jsem teda napatlal.

Jak jistě víte, tak jsem všude vyřvával, že jsem si na Vánoce udělal radost a koupil nového jablečného miláčka. Na jablíčka jsem úchyl, takže při výběru nového mobilu to byla naprosto jasná volba. Nutno podotknout, že jsem hodně změnil svoje zvyklosti. Co konkrétně? To zhruba teď rozeberu a sepíšu i s patřičnou ukázkou.

1) Fotim, kudy chodim


Podlehl jsem kouzlu dobrýho foťáku. Fotim, každou kravinu, co mi přijde zajímavá. Do jisté míry mám ještě pud sebezáchovy a nezveřejňuju každou kravinu. Při pooping timu fotky procházím a promazávám, takže nakonec toho stejně moc nezbude. Hrátky s foťákem jsou prostě moje nová úchylka. Samozřejmě sebe nefotim, to svýmu milému telefonku udělat nemůžu.

 

2) Socka sítě v mobilu - no jo, šmíring all the time

Jedu Twitter, jedu Facebook, štěstí tam nenajdu. Vlastně nic novýho tam nenajdu, ale v mobilu na to prostě čumíte, ikdyž vám to už ani nedochází. Rychlý, pořád při ruce, no co vám budu povídat. Prostě to je vončo.

 

3) Profesionální meteorolog

Ráno otevřít oči, načíst počasí: "Do prdele, tam je zima. Já musim vstát a jít do toho. No to zas bude pitomej den. Ježiši, ještě tam je mráček, no to bych se na to vykašlal, někde zmoknu, co jsem komu udělal." Tak takhle to asi nějak funguje každý den aneb jak si zkazit den hned ráno v chladných dnech.

 

4) Fór Skvér - čumte všichni, kde jsem

Další úchylka, díky který ukážete všem, kdo vás sledují, kde zrovna jste. Kromě toho tahle věc ukáže doporučené a nejbližší místa, co stojí za to. Občas ale to, co hledáte, to ani nenajde. Foursquare je fajn věcička, ale přiznám se, že občas jsem línej nahodit kvůli tomu net a checkovat se, kor, když se pohybuji většinou na stejných místech. Ale na fotky žrádel v restauracích je to bezkonkurenčně nejlepší záležitost. Hlavně, když máte hlad, tak to zaručeně potěší. Ale něco to holt nenajde....

 

5) Appstore aneb co si koupim, ikdyž to nepotřebuju

Je to mor. Otevřete to a máte pořád tendence něco kupovat. Tohle vypadá hezky. Budu to někdy používat? Těžko. Ale tak proč bych si to nekoupil, vypadá to hezky. Ne, fakt se na to vykašlu, to bych nevyužil. Ty jo, ale podívej se na tohle, to je zadarmo a stálo to 6 Eur. Tak to už vezmu, ikdyž to třeba v životě nepoužiju. Ty jo, to je fakt k ničemu, jak za tohle někdo mohl dát 6 Eur, ještěže já to měl zadarmo, to musim smazat. Hmm, tak co tu máme dál? Tohle by nemuselo být špatný....takhle to chodí skoro denně, nejlíp v posteli před "spaním".

 

6) Lást. Ef Em

Další sociální mor. Last.fm je záležitost, která zaznamenává, co zrovna posloucháte. Věřím, že většina z vás to používá. Já už to tahnu od roku 2006 a od té doby mi připadá poslech čehokoliv bez scrobblování jako úplně zbytečně poslechnuté. Už od dob prvního iPhonu jsem měl klienta, který mi přehrané skladby zaznamenával. Teď je všechno pohodlnější a rovnou v přehrávači. Tim pádem neposlouchám moje hudební drogy jenom tak bez efektu. Všechno se zapíše! Samo! Stačí net! Jeeeej!

 

7) Kráčim a vim jak!

Novej mor, co mě pronásleduje. Jak jsem psal níže v předchozím blogu, poslední dobou musím chodit. Nožky zloběj, tak jsem si řekl, z čím si to zpříjemnit. Moves je ta věc. Prostě si máte mobil v kapse a hledíte se svého a on vám u toho počítá kroky, počet kilometrů, co ujdete a délku chůze. Je dokonce natolik inteligentní, že pozná i to, když nasednete do autobusu nebo jinýho prostředku. Já ho stejně používám jenom na procházky, protože kdybych ho měl zaplý celý den, tak mám hned po baterce. Šikovná věcička, která udělá i z vaší procházky šikovnou statistiku. Baví mě to hned víc.

 

8) Bannery aneb mobilní billboard

Často jdete na nějakou akci, kde hudba řve tak, že slyšíte velký prd. V tomhle je tahle věcička výborná. Napíšete text, ono se to změní na led banner, který znáte třeba z autobusu, a text projíždí. Často taky má úspěch napsat nějaký ten vzkaz a začít s ním mávat na interpreta na pódiu. Jeden řekne, že to je blbost, ale představte si, že si toho někteří vážně všimnou a reagujou na to. Kámoš tu aplikaci viděl, pořídil si jí a pojal to jinak, takže když s nim náhodou někam jedu a vystupuju dřív, tak vidím přitisklej mobil na okně s nápisem "Jdi do prdele". No jo, kamarádi....

 

9) Chrápu s telefonem, on mě hlídá!

No co....v posteli mám místo, tak mi u hlavy leží telefon. A hlídá můj pohyb. A ukáže mi, jak v noci spim. Já teda vim, že mizerně, ale je dobrý to mít v grafu a s přesnejma číslama. Takže z toho už se stala taková povinnost, lehnout, mobil v nabíječce vedle polštáře, a hlídej mě, kamaráde.

 

10) Instagram aneb nacpi tam filtr, ať je to hezčí!

Tohle je mor. Tohle mě štve. Pořád mě to nutí koukat na to. Zadávat různý tagy a koukat na tématický obrázky. Snažit se taky něco přidat a hodit na to filtr, ve kterym pak vypadá fotka nejlíp. Ano, podlehl jsem Instagramu, ale bohužel pozdě, takže se někde prosadit je už těžký. Nicméně přidávám a baví mě to. Baví mě fotit, baví mě koukat na cizí fotky. Je to prostě závislost. Z toho všeho asi největší. Ještě tak mít větší publikum, musim nahodit sítě a zlanařit nějaký český "fotiče". Nebudu o sobě tvrdit, že jsem fotograf, ale baví mě zachycovat věci kolem mě. Tohle je prostě ono! Ale svoje fotky tam taky radši dávat nebudu... :D http://instagram.com/lukeupcz

 

11) Nějaká ta gameska občas

Som hravý chlapec. Hraju hry rád, když je čas, ale na iPhonu fakt moc ne. Ta baterka to nesnáší moc dobře a hrát na něm, tak nestačim nabíjet, takže to přenechávám spíš většímu iPad bráškovi. Ale občas si přece jenom něco zahraju, přece jenom do autobusu nebo metra většinou iPad netahám, tak si rychle skočim třeba Doodle Jump na iPhonu. Tyhle jednoduchý hry jsou stejně nejlepší.

 

12) Virtuální kamarádka, co má na všechno odpověď

Už když jsem tuhle funkci viděl, věděl jsem, že se s ní zkamarádim. Odpověď má na všechno, pokud se jí teda zrovna neptáte na lokalitu v ČR nebo jiný služby spojený s ČR, protože chytří inženýři s náma zatim stále nepočítají. Ale i tak je s ní sranda a její "Good Night Lukas" už je pro forever alone Lukapa jediná radost před spaním a už taková povinnost.

Co dodat. Haters gonna hate, řeči typu "Tolik bych za telefon nedal" mě nezajímaj. Chtěl jsem si udělat radost, udělal jsem si jí. Sice se můj život nijak nezlepšil, je to pořád stejně na hovno, ale alespoň je s iPhonem příjemnější a někdy i veselejší. Domluvil jsem, iOS forever, haf....nebo haf radši ne. GrrrHH HaaAuuuau GRAAAAUUU. (To byl gepard, jestli jste to někdo nepoznal.)

4 komentáře:

  1. Představa toho kamaráda v autobuse mě fakt pobavila. :D A ta app na počítání kroků vypadá fajne. Jen už si sakre zruš tu spamovou kontrolu v komentářích, to je fakt na pěst. :-/

    OdpovědětVymazat
  2. Stejně sem furt nepochopila princip Last.fm a pořád jsem lůzr, že to nepoužívam :D

    OdpovědětVymazat